Crisis Engagement Services - CES

Expert Solutions heeft binnen BCM Academy een specifieke en uiterst dynamische status. BCM Crisis Engagement Services (CES) maakt daar onderdeel van uit en is een zogenoemde 24/7 (CCXLVII) Service Line, 365 dagen, 8766 uren en 525.600 minuten per jaar.

CES omvat twee belangrijke aan elkaar gerelateerde en deels aanvullende continuïteitsdiensten. Beiden gericht op de huidige ‘Licence To Operate’ van organisaties wanneer deze bedreigt wordt door vormen van disrupties binnen het primaire proces. BCM Academy biedt handvatten in de ‘Business As Not Usual’, wanneer de situatie manifest wordt en repressieve, dan wel correctieve acties en maatregelen vereist.

Duur

Module- en doel afhankelijk.

Tarief

Op basis van custom-build custom-run

Data 2024

Plannings/urgentie afhankelijk

Locatie

Plaats van ‘handeling’ voor het presteren van de Assessments kan op een selectie van locaties plaatsvinden afhankelijk van de aard en het beoogde doel. Echter worden er wel nadrukkelijke eisen gesteld aan de omgeving van en het zogenoemde klimaat van de locatie. De (Transnationale) locaties kunnen de BCM Academy Insight Centers zijn, maar ook een externe ‘neutrale’, of een juist groepsgeschikte accommodatie en facilities bij team relevante testen.

Kenmerk

BCM-PSS/17BCMCES

Contact

Voor meer en aanvullende informatie, gericht advies, specifieke in-company varianten en maatwerkoplossingen nodigen we je uit om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier.

Wil je meer informatie of details over onze trainingen? Schrijf ons, we helpen je graag!